Rólunk

2007-ben jött létre nyelviskolánk központja, Kaposvár szívében, hogy a magántanár, az egyéni haladás és a nyelviskola előnyeit ötvözve segítsük tanulóinkat a céljaikhoz. A hét bármely napján tanulhatsz velünk utazásmentesen, az otthonod kényelméből a nagyon széles nyitvatartási időnkön belül (reggel 8 és este 8 között találsz időpontokat, melyekből választhatsz, hogy mikor szeretnél velünk tanulni).

A tanulók elégedettségéért felelős ügyfélszolgálatos kollégáinkra számíthatsz mindenben, ami nem közvetlenül a nyelvtanulással kapcsolatos, Ilyen például az online tanfolyam technikai hátterének megismerése, hasznélatának segítése. 

Ügyvezetőnk is mindig nyitva tartja az ajtaját a tanulók előtt. Az ő sztoriját az oldal alján olvashatjátok, amiből kiderül, hogy miért is jött létre a Happy End Nyelviskola.

Felsőfokú nyelvtudással, jó pedagogiai képességgekkel, kedves és türelmes természettel rendelkező tanáraink segítenek neked abban, hogy megtanulj és megérts mindent, ami a gondtalan nyelvtudáshoz szükséges. Beszédóráinknak köszönhetően pedig hamar a múlté lesz, az oly sokak mumusa, a „jaj, csak megszólalnom ne kelljen...”.

Ha korábban tanultál már angolul, de az idő vasfoga kikezdte tudásodat, egy ingyenes szintfelmérést követően speciális programot állítunk össze számodra, amely pótolja a hiányosságokat, és biztos alapot teremt tudásod elmélyítéséhez.

Tanulás közben rendszeresen veszel részt házivizsgákon, amelyek gondoskodnak arról, hogy ne csak a megfelelő szintű tudással, de kellő magabiztossággal felvértezve nézhess szembe a nyelvvizsgával, vagy egy társalgási szituációval a világ bármely táján. 

Tanfolyamaink között mindenki megtalálja a számára megoldást nyújtó képzést, akár lakossági, vagy üzleti életből érkezik hozzánk, melynek részletei a tanfolyamaink menüpontban találhatőak.

Hogyan lett nyelviskolám?

Hat éves korom óta arra vágytam, hogy taníthassak. Segíteni akartam másoknak tanulni, megérteni dolgokat, de legfőképp alkalmazható tudást adni. Az volt a célom, hogy kulcsot adhassak az emberek kezébe, kulcsot, ami az életszerű tudás kincsesládáját nyitja. Tanítani akartam, mert úgy éreztem, hogy nekem ez a dolgom.

Aztán az álom valóra vált! Még a főiskolás éveimet tapostam, amikor elkezdtem dolgozni egy magániskolában, és szinte azonnal tudtam, hogy ez az, ahogy a tanítást gyerekkoromban elképzeltem. Az iskolában alkalmazott módszernek köszönhetően nemcsak hogy a saját tempójában haladhatott minden tanuló, de olyan problémákat is sikerült megoldanunk, amelyeket sok szakember mind a mai napig megoldhatatlannak hisz. A csapat, amelynek tagja lehettem, már csak a hab volt a tortán. Ha fáradtak voltunk is időnként, fásultak sosem. Tudtam, hogy itt akarok egész életemben dolgozni.

Sajnos nem így történt. Az iskola működését lassan ellehetetlenítette a bürokrácia, és eljött a pillanat, amikor megszűnt. Ott álltam munka és munkahely nélkül. A vágyam, hogy tanítsak, csak tovább erősödött az elmúlt években, így – más lehetőségem nem lévén – elmentem egy állami iskolába tanítani, és részese lettem az Oktatási Rendszernek.

Ez egyszerre volt pozitív és negatív élmény is egyben. Jó érzéssel töltött el, hogy a magammal hozott módszereknek köszönhetően nagyon szép sikereket könyvelhettem el, és nem ritkán ott is értem el eredményeket, ahol már senki nem számított rá, hogy ez megtörténhet. De riasztó volt szembesülni a rendszer húsdaráló jellegével, az egyéni problémákkal szembeni megoldástalansággal, és egyes kollégák fásultságával, amely egyértelműen annak volt köszönhető, hogy belefáradtak a szélmalomharcba, kifogytak az eszközökből. Az ő szemük már nem csillogott a tanulóik között. Tudtam, hogy tanítani akarok, de azt is, hogy nem akarok kiégni, versenyt futni a tanórákon az idővel, hanem azt szeretném, hogy a tanulóim ésszerű ütemben haladva, az egyéni képeségeikhez igazodva, hosszútávra szóló, használható tudást szerezzenek. Így csak egy megoldás kínálkozott: egy saját iskola!

Az nyelviskolám lehetőséget nyújt arra, hogy azt és úgy csinálhassam, amit és ahogy akarok. Jó, hogy létrehozhattam azt a helyet, ahol a tanulás ténylegesen eredményes (90% fölötti a nyelvvizsgázóink sikeressége), és mindezt vidám, barátságos környezetben valósíthatjuk meg.

Rengeteg munkával és kedves, segítőkész családi háttérrel a célom megvalósult, és 2007. május 21-én megnyitotta kapuját a nyelviskolám. Az eredmények pedig igazolták az elvárásaimat, a tanulók gyorsan megszerettek minket. Szeretik, hogy nem kell kötött órarendhez alkalmazkodniuk, szeretik, hogy a saját tempójukban haladhatnak, szeretik, hogy mindent megértenek és szeretik, hogy elérik a céljaikat. Ezért is lett Happy End az iskola neve. Nálunk ugyanis a tanulás a filmek végéhez hasonlóan, Happy Enddel kell, hogy végződjön.

Pfundt Szilvia
iskolavezető

Munkatársaink

Teacher
Móhr Miklós

vezetőtanár
A Happy End csapatának 2007-től, az iskola alapításától tagja. Közkedvelt stílusa, dícsérő szavakkal körbeágyazott hibajavításai nagy sikert aratnak a tanulók körében.

Teacher
Pekó Anita

tanár
Anita 13 évet élt Angliában, ahol tanított és könyvelőként dolgozott. Cambridge-ben szerezte tanári végzettségét. Angol kiejtését megszabadították a magyar akcentusától. Szakmai tudásán felül a fantasztikus természete márcsak hab a tortán.

Teacher
Allen Tímea

tanár
Amerikai múltja és pedagogus végzettsége nagy segítség a tanulók számára. Türelemmel, precizen kíséri végig a tanulók útját a megálmodott céljukig.

Teacher
Czmerk Zsuzsanna (Zsu)

Ügyfélszolgálat
Zsu hosszú évek óta tagja munkatársi csapatunknak. Kedves, mosolygós természetével, precíz, segítőkész hozzáállásával megalapozza a tanulók, tanárok zökkenőmentes munkáját.

Teacher
William L. Hamlin (Ham)

örökös tiszteletbeli tanár
Társalgási angolt gyakorolt Ham a tanulókkal, lehetõséget adva számukra figyelni és fejlesztheteni beszédkészségüket saját szintjükhöz mérten. Ham profi, nagyon tapasztalt oktató volt. Barátságos, fantasztikus természetével mindenkit szóra bírt.