Rólunk

Iskolánk Kaposvár szívében, a sétálóutcától és a fő tértől alig egy-két percre található. Ha pedig autóval érkezel, és belefér öt perc sétálva, akkor az ingyenes parkolás is megoldott. A hét bármely napján jöhetsz tanulni, hétköznap reggel 8-tól este 8-ig, hétvégén pedig 8-tól 12 óráig.

Ami fizikai adottságainkat illeti, kb. 120 m2-en, egy elméleti, egy gyakorlati és egy audiovizuális tanfolyamteremmel várjuk az angoltudásukat izmosítani vágyókat. Az egyedi festésű, angol parkot idéző recepciónkban pedig bármikor leülhetsz, hogy egy kávé vagy egy tea mellett átbeszéld tanulótársaiddal, vagy barátaiddal az Élet Nagy Dolgait. Recepciós kollégáink segítenek neked mindenben, ami nem közvetlenül a nyelvtanulással kapcsolatos, az ügyvezető pedig mindig nyitva tartja az ajtaját a tanulók előtt.

Három, felsőfokú nyelvtudással, diplomával rendelkező tanárunk segít neked abban, hogy megtanulj és megérts mindent, ami a gondtalan nyelvtudáshoz szükséges. Angol anyanyelvi tanárunk mellett pedig hamar a múlté lesz, az oly sokak mumusa, a „jaj, csak megszólalnom ne kelljen...”.

Ha korábban tanultál már angolul, de az idő vasfoga kikezdte tudásodat, egy alapos felmérést követően speciális programot állítunk össze számodra, amely pótolja a hiányosságokat, és biztos alapot teremt tudásod elmélyítéséhez.

Tanulás közben rendszeresen veszel részt házivizsgákon, amelyek gondoskodnak arról, hogy ne csak a megfelelő szintű tudással, de kellő magabiztossággal felvértezve nézhess szembe a nyelvvizsgával. 

Ma már egyre több alternatíva kínálkozik a nyelvvizsgázni vágyók számára, ám a hozzánk érkezők többsége nincs tisztában ezekkel. Ha veled is ez a helyzet, úgy nemcsak segítünk a neked legmegfelelőbb megoldást megtalálni, de próba nyelvvizsgával gondoskodunk arról, hogy amennyire csak lehetséges, biztosra mehess.
 

Hogyan lett nyelviskolám?

Nyolc éves korom óta arra vágytam, hogy taníthassak. Segíteni akartam másoknak tanulni, megérteni dolgokat, de legfőképp alkalmazható tudást szerezni. Az volt a célom, hogy kulcsot adhassak az emberek kezébe, kulcsot, ami az életszerű tudás kincsesládáját nyitja. Tanítani akartam, mert úgy éreztem, hogy nekem ez a dolgom.

Aztán az álom valóra vált! Még a főiskolás éveimet tapostam, amikor elkezdtem dolgozni egy magániskolában, és szinte azonnal tudtam, hogy ez az, ahogy a tanítást gyerekkoromban elképzeltem. Az iskolában alkalmazott módszernek köszönhetően nemcsak hogy a saját tempójában haladhatott minden tanuló, de olyan problémákat is sikerült megoldanunk, amelyeket sok szakember mind a mai napig megoldhatatlannak hisz. A csapat, amelynek tagja lehettem, már csak a hab volt a tortán. Ha fáradtak voltunk is időnként, fásultak sosem. Tudtam, hogy itt akarok egész életemben dolgozni.

Sajnos nem így történt. Az iskola működését lassan ellehetetlenítette a bürokrácia, és eljött a pillanat, amikor megszűnt. Ott álltam munka és munkahely nélkül. A vágyam, hogy tanítsak, csak tovább erősödött az elmúlt években, így – más lehetőségem nem lévén – elmentem egy állami iskolába tanítani, és részese lettem az Oktatási Rendszernek.

Ez egyszerre volt pozitív és negatív élmény is egyben. Jó érzéssel töltött el, hogy a magammal hozott módszereknek köszönhetően nagyon szép sikereket könyvelhettem el, és nem ritkán ott is értem el eredményeket, ahol már senki nem számított rá, hogy ez megtörténhet. De riasztó volt szembesülni a rendszer húsdaráló jellegével, az egyéni problémákkal szembeni megoldástalansággal, és egyes kollégák fásultságával, amely egyértelműen annak volt köszönhető, hogy belefáradtak a szélmalomharcba, kifogytak az eszközökből. Az ő szemük már nem csillogott a tanulóik között. Tudtam, hogy tanítani akarok, de azt is, hogy nem akarok kiégni, versenyt futni a tanórákon az idővel, hanem azt szeretném, hogy a tanulóim ésszerű ütemben haladva, az egyéni képeségeikhez igazodva, hosszútávra szóló, használható tudást szerezzenek. Így csak egy megoldás kínálkozott: egy saját iskola!

Az nyelviskolám lehetőséget nyújt arra, hogy azt és úgy csinálhassam, amit és ahogy akarok. Jó, hogy létrehozhattam azt a helyet, ahol a tanulás ténylegesen eredményes (90% fölötti a nyelvvizsgázóink sikeressége), és mindezt vidám, barátságos környezetben valósíthatjuk meg.

Rengeteg munkával és nagyon sok segítséggel a célom megvalósult, és 2007. május 21-én megnyitotta kapuját a saját nyelviskolám. Az eredmények pedig igazolták az elvárásaimat, a tanulók gyorsan megszerettek minket. Szeretik, hogy nem kell kötött órarendhez alkalmazkodniuk, szeretik, hogy a saját tempójukban haladhatnak, szeretik, hogy mindent megértenek és szeretik, hogy elérik a céljaikat. Ezért is lett Happy End az iskola neve. Nálunk ugyanis a tanulás Happy Enddel kell, hogy végződjön.

Pfundt Szilvia
iskolavezető

Munkatársaink

Teacher
Móhr Miklós

vezetőtanár
A Happy End csapatának 2007-től, az iskola alapításától vagyok tagja, ahol már több mint ezer tanulót segíthettem közelebb céljaihoz.

Teacher
Allen Tímea

tanár
Szeretek itt dolgozni, mert ez végre az a hely, ahol, a sikert biztosítandó, lehetőségünk van mindenkit a számára megfelelő módon tanítani.

Teacher
Vajda Gábor

tanár
Bő másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezem az angol nyelvoktatásban - beleértve a közoktatást, magán nyelvoktatást, nyelviskolában való tanítást, nyári nyelvi táborokban való segédkezést.

Teacher
William L. Hamlin (Ham)

anyanyelvi tanár
Általános, társalgási angolt gyakorlunk a tanulókkal bármilyen témában, lehetõséget adva a tanulóknak figyelni és fejlesztheteni beszédkészségüket saját szintjükhöz mérten

Teacher
Jason R. Mallory

anyanyelvi tanár
Elméletem szerint a nyelv egy olyan készség, amit sokkal inkább gyakorlás útján sajátítasz el, mintsem egy olyan iskolai tantárgy módjára.

Teacher
Balogh Lídia

a tanulók elégedettségéért felelős munkatárs
Tanítóként végeztem és tanítottam is egy kicsit, de arra gondoltam, hogy más úton-módon szeretném a tanulni vágyókat segíteni.

Teacher
Fodor-Tövissi Gabriella

a tanulók elégedettségéért felelős munkatárs
Vidám, mosolygós embernek tartom magam. Mindig is vonzott az emberekkel való munka.